درمان آرتروز مفصل لگن

آیا با آرتروز مفصل لگن آشنا هستید و تا به حال نام آن را شنیده اید ؟

آیا از راه های درمان آن آگاهی دارید ؟

اگر می خواهید بدانید این بیماری چطور در افراد ایجاد می شود و چه راه های درمانی برای آن وجود دارد می توانید در ادامه با ما همراه باشید .

درمان آرتروز لگنآرتروز مفصل لگن

علل متعددی می تواند سبب ایجاد آرتروز مفصل لگن گردد و برای بیمار ناتوانی بسیاری را از جمله درد و محدودیت حرکتی ، به وجود آورد .

در این بیماری غضروف مفصل لگن دچار فرسایش می شود و با شدت گرفتن آن ، فضای مفصل ها  کاهش پیدا می کند و باعث ساییدگی استخوان ها می شود . آرتروز مفصل لگن درد زیادی ایجاد می کند که به مرور زمان تشدید نیز می شود .

درمان آرتروز لگن

درمان آرتروز لگن بر اساس اینکه شدت این آرتروز چقدر است ، روش های متفاوتی توسط متخصص ارتوپد پیشنهاد می شود . برای آرتروز پیشرفته مفصل لگن بهترین درمان پیشنهادی عمل جراحی تعویض مفصل لگن است . در حالت طبیعی یک مفصل باید بتواند یک حرکت خوبی را با غضروف های مناسب داشته باشد . مفصلی که آرتروز پیدا می کند به خاطر تخریبی که در غضروف ها اتفاق می افتد حرکت محدود می شود و ایجاد درد برای بیماران می کند در نتیجه بهترین درمان برای این بیماران وقتی شدت بیماری زیاد است عمل جراحی تعویض مفصل لگن است . این جراحی نتایج بسیار خوبی دارد و بیماران معمولا به یک رضایتمندی قابل توجهی بعد از عمل ، خواهند رسید .

دکتر بهنام نصیری متخصص ارتوپدی ، جراح و متخصص بیماری های استخوانی و مفاصل ، آرتروسکوپی ، تعویض مفاصل ارتوپد خوب در تهران می باشد . تجربیات بسیاری را کسب کرده است و توانسته است بیماران زیادی را بهبود ببخشد اگر شما هم جز افرادی هستید که از بیماری های مفاصل رنج می برید می توانید به همراه دکتر نصیری جهت درمان آن اقدام نمائید . جهت تعیین وقت قبلی می توانید با شماره های تماس ۰۲۱۷۷۸۴۴۵۶۹ – ۰۲۱۷۷۸۲۵۵۵۶-۰۲۱۸۸۸۷۸۴۱۱ – ۰۲۱۸۸۷۸۸۶۷۱ تماس حاصل نمائید .

تعویض مفصل لگن

برای کسانی که از درد شدید ران رنج می برند جراحی تعویض مفصل لگن مانند معجزه عمل می کند یعنی هنگامی که مفصل ران کاملا از بین رفته و امکان بازسازی آن وجود نداشته باشد ، یک انتخاب تاثیرگذار و قوی وجود دارد که می تواند این مشکل را بهبود بخشد و آن تعویض مفصل و کار گذاری یک مفصل مصنوعی است . البته میزان موفقیت این جراحی تا حد زیادی به نوع مفصل مصنوعی به کار رفته و تبحر متخصص ارتوپد بستگی دارد .

نتیجه گیری

استفاده از بروزترین مفاصل مصنوعی و کمک گرفتن از جدید ترین تکنیک های جراحی می تواند آنچه شما از آن رنج می کشید را درمان کند . چرا که یک مفصل مصنوعی ران می تواند دردی را که سال ها شما را آزار می داده از بین ببرد و بتوانید بعد از مدت ها دوباره لذت یک زندگی فعال را تجربه کنید .

برخی از خدمات دکتر بهنام نصیری

تعویض مفصل زانو